mgj.blogg.se

Jag kommer här att skriva om landet, våra dur, allmänt, funderingar som dyker upp, Jag är så less på allt skriveri om vikt o träning så de kommer nog inte bli så mycket av.

Hallå alla söta nötter.

Publicerad 2014-05-21 18:40:46 i Allmänt,

Startar nu bloggeriet för jag vet inte när i ordningen. Har min i vanliga fall på Bloggspace. Känner mig en aning stressad där, man får hela tiden inlägg från sina vänner där. Och en del har ju flera inlägg per dag. Jag måste söka mig någonstans där jag inte känner mig stressad av att man måste hinna läsa allas inlägg.
Det finns ju en del bloggar, en del mindre bra en del en aning bättre. Wordpress ska vi inte tala om, i mitt tycke är det bara skit . Jag är en kräsen tjej som vet vad jag vill ha på min blogg. Inte säkert jag stannar här heller. Hoppas kan ni ju göra.
Vad gäller hemsidor då. Där finns också en del och många är bra. Men som sagt de kostar pengar om man ska ha en hemsida.
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2014-05-23 19:39:52

Hej! Jag tycker att du verkar komma igång rätt bra med denna blogg! Gillar din öppenhet om vad du tycker och inte tycker. Men försök att lägga ut lite fler bilder, kanske 2 bilder per inlägg?
Mvh Hanna :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela